Malowanie i oznakowanie
1. P 11c o nieznanym numerze seryjnym ze 161 Eskadry Myśliwskiej. Samolot nosi ślady barwnego oznakowania z okresu służby w Korpusie Ochrony Pogranicza;
2. P. 11c nr 8.25 ze 142 Eskadry Myśliwskiej. Na dolnych powierzchniach skrzydeł widnieje jeszcze dwucyfrowy numer T-65. Góra usterzenia pionowego biała;
3. P. 11c nr 8.14 za 112 Eskadry Myśliwskiej. Wizyta w Sztokholm Bromma 1936. Samolot nie posiadał wtedy liter podskrzydłowych;
4. P. 11c o nieznanym numerze seryjnym ze 132 Eskadry Myśliwskiej. Według ostatnich interpretacji godłem 132 Eskadry był biały kruk z niebieskimi elementami, jednak na zdjęciu godło na samolocie wygląda na czarnego kruka z czerwonymi elementami. Na wszelki wypadek w kalkomaniach uwzględniono również ogólnie przyjętą interpretację z biało niebieskim krukiem.
Wielkość kalkomanii
180×130mm